среда, 1 апреля 2020 г.


       Консультація для батьків на тему «Музика починається в родині»
                             Добрий вечір, шановні мами і тата!
    Музичний керівник в дитячому саду, це перший педагог, розкриває творчий потенціал дитини, я прошу Вас мені в цьому допомогти. Тільки обопільними стараннями може сформуватися багатогранна творча особистість дошкільника.
     В душі кожної дитини є іскорка любові до прекрасного - від Вас багато в чому залежить, розгориться вона яскравим полум'ям, висвітлюючи і зігріваючи життя зростаючої людини, або згасне.
    Кожна людина йде до музики своїм шляхом. Допоможіть дітям полюбити музику, і в Ваш будинок увійде вірний друг, який зробить життя яскравим і цікавим, не залишить в скрутну хвилину.
                                               Постарайтеся:
* Створити вдома фонотеку записів класичної, народної, сучасної дитячої музики і дитячого фольклора - формуємо фундамент сприйняття музики;
* Купувати музичні іграшки і дитячі музичні інструменти (брязкальця, гармошки, дудки, металофоні, та ін.) І виготовляти їх самостійно, залучаючи до процесу дитини - пробуджуємо інтерес до нового, допомагаємо дитині самореалізуватися, позбавляємося від страху виступу на публіці;
* Заохочувати будь-який прояв пісенного і танцювального творчості малюка, навіть якщо Ви розумієте, що виконання далеко від оригіналу, обов'язково співати і танцювати разом з ним - підвищення вашого батьківського авторитету в очах дитини, розвиток у дошкільника прагнення займатися тим, що йому подобатися;
* Якщо ви володієте грою на будь-якому музичному інструменті, як можна частіше музикувати, акомпанувати своїй дитині, коли він (вона) співає або танцює - формуємо і розвиваємо вміння співати і танцювати в колективі, прискорюється процес адаптації в творчому колективі однолітків;
* Шукати музику скрізь: вдома, в лісі, на березі річки і моря, в місті, в селі - формуємо почуття гармонії з навколишнім світом, уважність до навколишнього світу;
* Відвідувати зі своєю дитиною музичні концерти, спектаклі і музичні казки (ТЮГ, Театр ляльок - за віком дитини) звітні концерти дитячих колективів, перегляд музичних програм по телевізору (Голос - діти, та ін.) з обов'язковим отриманням зворотного зв'язку на тему: "Що сподобалося? А чому?" - Формуємо вміння аналізувати побачене і висловити свою думку (практика зв'язного мовлення); можливість почути дошкільника; показуємо якийсь еталон поведінки однолітків з метою підвищення мотивації в умінні співати пісні або танцювати бо це красиво і престижно;
* Перегляд мультфільмів і музичних казок, повнометражних мультфільмів компанії Disney з обов'язковим зворотним зв'язком! (Обов'язково поговорити про сюжет і вислухати позицію дитини) - формуємо музичний слух і співвідношення характеристик героїв з музикою (позитивний герой музика мелодійна, красива, добра; негативний герой як правило озвучується колючим, різкою, гучною музикою); виховуємо доброту і здатність до аналізу навколишнього світу, формуємо навик виділення із загального сюжета- задумку автора, головну думку картини.
                               Від природи музикальний кожен
    Природа нагородила людину щедро: вона дала йому все для того, що б бачити, відчувати  навколишній світ, дозволила йому чути все різноманіття існуючих навколо звуків.
    Всі ми від природи музичні, у кожного є зададки  музичного слуху. Про це необхідно знати і пам'ятати кожному дорослому, так як саме від нього залежить, яким стане в подальшому його дитина, як він зможе розпорядитися своїм природним даром. Музика дитинства - хороший вихователь і надійний друг на все життя. Подружить з нею малюка!
    Педагоги і музиканти прийшли до думки про те, що задатки до музичної діяльності (фізіологічні особливості будови організму, наприклад, органів слуху або голосового апарату) є у кожного. Саме вони складають основу розвитку музичних здібностей. Так само вважається доведеним, що якщо для музичного розвитку дитини з самого народження створені необхідні умови, то це дає значний ефект у формуванні його музикальності.
    Раннішний  прояв музичних здібностей говорить про необхідність починати музичний розвиток дитини якомога раніше. Якщо не закласти з самого початку міцний фундамент, то марно намагатися побудувати міцний будинок. З іншого боку, починати можна і потрібно в будь-якому віці, як у рік, так і в 15 років, але безумовно, чим раніше, тим краще.
    Шлях розвитку музикальності кожної людини є неоднаковим. Тому не варто засмучуватися, якщо у вашого малюка немає настрою – будь що заспівати або станцювати, або його виконання далеко від досконалості. Не турбуйтеся!        Кількість обов'язково перейде в якість, тільки для цього потрібен час і терпіння!
    Чим активніше спілкування вашої дитини з музикою, тим радісніше і бажаніше нові зустрічі з нею, тим більше музичним він ставатиме.
     Ні в якому разі нічого не наклеюйте вашій дитині ярлики :"немузичний", "ведмідь на вухо наступив" (це найпростіше) - постарайтеся зробити все для того, що б цю музичність у нього розвинути!
     Гармонійно розвинені діти - це успішні дорослі в майбутньому!

Комментариев нет:

Отправить комментарий