Консультація для
батьків на тему «Музика починається в родині»
Добрий вечір, шановні мами і тата!
Музичний керівник в дитячому саду, це перший педагог,
розкриває творчий потенціал дитини, я прошу Вас мені в цьому допомогти. Тільки
обопільними стараннями може сформуватися багатогранна творча особистість
дошкільника.
В душі кожної дитини є іскорка любові до прекрасного -
від Вас багато в чому залежить, розгориться вона яскравим полум'ям, висвітлюючи
і зігріваючи життя зростаючої людини, або згасне.
Кожна людина йде до музики своїм шляхом. Допоможіть дітям
полюбити музику, і в Ваш будинок увійде вірний друг, який зробить життя
яскравим і цікавим, не залишить в скрутну хвилину.
Постарайтеся:
* Створити вдома фонотеку записів класичної, народної,
сучасної дитячої музики і дитячого фольклора - формуємо фундамент сприйняття
музики;
* Купувати музичні іграшки і дитячі музичні інструменти
(брязкальця, гармошки, дудки, металофоні, та ін.) І виготовляти їх самостійно,
залучаючи до процесу дитини - пробуджуємо інтерес до нового, допомагаємо дитині
самореалізуватися, позбавляємося від страху виступу на публіці;
* Заохочувати будь-який прояв пісенного і
танцювального творчості малюка, навіть якщо Ви розумієте, що виконання далеко
від оригіналу, обов'язково співати і танцювати разом з ним - підвищення вашого
батьківського авторитету в очах дитини, розвиток у дошкільника прагнення
займатися тим, що йому подобатися;
* Якщо ви володієте грою на будь-якому музичному
інструменті, як можна частіше музикувати, акомпанувати своїй дитині, коли він
(вона) співає або танцює - формуємо і розвиваємо вміння співати і танцювати в
колективі, прискорюється процес адаптації в творчому колективі однолітків;
* Шукати музику скрізь: вдома, в лісі, на березі річки і
моря, в місті, в селі - формуємо почуття гармонії з навколишнім світом,
уважність до навколишнього світу;
* Відвідувати зі своєю дитиною музичні концерти,
спектаклі і музичні казки (ТЮГ, Театр ляльок - за віком дитини) звітні концерти
дитячих колективів, перегляд музичних програм по телевізору (Голос - діти, та
ін.) з обов'язковим отриманням зворотного зв'язку на тему: "Що
сподобалося? А чому?" - Формуємо вміння аналізувати побачене і висловити
свою думку (практика зв'язного мовлення); можливість почути дошкільника;
показуємо якийсь еталон поведінки однолітків з метою підвищення мотивації в
умінні співати пісні або танцювати бо це красиво і престижно;
* Перегляд мультфільмів і музичних казок, повнометражних
мультфільмів компанії Disney з обов'язковим зворотним зв'язком! (Обов'язково
поговорити про сюжет і вислухати позицію дитини) - формуємо музичний слух і
співвідношення характеристик героїв з музикою (позитивний герой музика
мелодійна, красива, добра; негативний герой як правило озвучується колючим,
різкою, гучною музикою); виховуємо доброту і здатність до аналізу навколишнього
світу, формуємо навик виділення із загального сюжета- задумку автора, головну
думку картини.
Від природи
музикальний кожен
Природа нагородила людину щедро: вона дала йому все для
того, що б бачити, відчувати навколишній
світ, дозволила йому чути все різноманіття існуючих навколо звуків.
Всі ми від природи музичні, у кожного є зададки музичного слуху. Про це необхідно знати і
пам'ятати кожному дорослому, так як саме від нього залежить, яким стане в
подальшому його дитина, як він зможе розпорядитися своїм природним даром.
Музика дитинства - хороший вихователь і надійний друг на все життя. Подружить з
нею малюка!
Педагоги і музиканти прийшли до думки про те, що задатки
до музичної діяльності (фізіологічні особливості будови організму, наприклад, органів
слуху або голосового апарату) є у кожного. Саме вони складають основу розвитку
музичних здібностей. Так само вважається доведеним, що якщо для музичного
розвитку дитини з самого народження створені необхідні умови, то це дає значний
ефект у формуванні його музикальності.
Раннішний прояв
музичних здібностей говорить про необхідність починати музичний розвиток дитини
якомога раніше. Якщо не закласти з самого початку міцний фундамент, то марно
намагатися побудувати міцний будинок. З іншого боку, починати можна і потрібно
в будь-якому віці, як у рік, так і в 15 років, але безумовно, чим раніше, тим
краще.
Шлях розвитку музикальності кожної людини є неоднаковим.
Тому не варто засмучуватися, якщо у вашого малюка немає настрою – будь що
заспівати або станцювати, або його виконання далеко від досконалості. Не
турбуйтеся! Кількість обов'язково перейде в якість, тільки для цього потрібен
час і терпіння!
Чим активніше спілкування вашої дитини з музикою, тим
радісніше і бажаніше нові зустрічі з нею, тим більше музичним він ставатиме.
Ні в якому разі нічого не наклеюйте вашій дитині ярлики :"немузичний",
"ведмідь на вухо наступив" (це найпростіше) - постарайтеся
зробити все для того, що б цю музичність у нього розвинути!
Гармонійно
розвинені діти - це успішні дорослі в майбутньому!
Комментариев нет:
Отправить комментарий