Музика у сім’ї дошкільника
Музика входить в наше життя з дитинства. Маленька дитина чує ніжну колискову пісню, яку співає мати, нахилившись над її ліжком, жваво реагує на потішку "Ладусі", радісно усміхається і починає плескати в долоньки. І надалі пісня й музика супроводжують її життя.
Високі ідеали, казковий чарівний світ відкривається дітям в музиці. Виховне значення її надзвичайно велике. Вона пробуджує почуття любові до країни, до краси навколишнього світу, розкриває духовне багатство народу, дає радість, викликає благородні почуття, розвиває емоційну чутливість…
У дошкільних закладах багато уваги приділяється музичному вихованню дітей. Дошкільнята систематично й послідовно ознайомлюються з високохудожніми музичними творами, доступними їхньому сприйманню, навчаються співати й танцювати. Спілкування з музикою приносить їм велику радість, формує їхні естетичні почуття й смак. Але щоб діти по-справжньому захопилися музикою, необхідно, щоб спілкування з нею було не тільки в дитячому садку, а і дома.
Естетичне виховання дитини здійснюється, насамперед, в сім’ї, отже,естетичний розвиток самих батьків має велике значення. Безпосередній вплив сім’ї, її побуту, і в першу чергу, сила прикладу батьків, які не тільки люблять слухати музику, а й відвідують разом з дитиною концерти або самі люблять грати чи співати, надзвичайно велика в музичному вихованні.
Допомогти правильно здійснювати музичне виховання дитини в сім’ї – важливе завдання музичного керівника, який повинен ознайомити батьків з музичною літературою для дітей, поради, які музичні твори відбирати для слухання дітям, в якій послідовності подавати їх, враховуючи вікові особливості дитини. З батьками, які не звертають на музику належної уваги, потрібно знайти такі форми роботи, які розвинули б у них любов до музики, бажання передати цю любов дітям. Тут можуть мати місце бесіди, круглі столи, різні розваги, свята. Важливо домогтися, щоб музика увійшла в кожну сім’ю і щоб батьки виявляли піклування про естетичне виховання дитини і всіляко залучали її до прекрасного світу музики.
Ще дуже корисно вдома мати для дитини такі музичні інструменти, як металофон, дитяче піаніно, музичні іграшки – дзвіночки, брязкальця, сопілочки, барабани…, які дають змогу дітям розвивати свої музичні здібності, художню творчість.
Через музику ми прищеплюємо дітям любов до свого народу, до краси рідної природи, виховуємо високі моральні якості і любов до всього прекрасного.
Музика у сім’ї дошкільника
Музика входить в наше життя з дитинства. Маленька дитина чує ніжну колискову пісню, яку співає мати, нахилившись над її ліжком, жваво реагує на потішку "Ладусі", радісно усміхається і починає плескати в долоньки. І надалі пісня й музика супроводжують її життя.
Високі ідеали, казковий чарівний світ відкривається дітям в музиці. Виховне значення її надзвичайно велике. Вона пробуджує почуття любові до країни, до краси навколишнього світу, розкриває духовне багатство народу, дає радість, викликає благородні почуття, розвиває емоційну чутливість…
У дошкільних закладах багато уваги приділяється музичному вихованню дітей. Дошкільнята систематично й послідовно ознайомлюються з високохудожніми музичними творами, доступними їхньому сприйманню, навчаються співати й танцювати. Спілкування з музикою приносить їм велику радість, формує їхні естетичні почуття й смак. Але щоб діти по-справжньому захопилися музикою, необхідно, щоб спілкування з нею було не тільки в дитячому садку, а і дома.
Естетичне виховання дитини здійснюється, насамперед, в сім’ї, отже,естетичний розвиток самих батьків має велике значення. Безпосередній вплив сім’ї, її побуту, і в першу чергу, сила прикладу батьків, які не тільки люблять слухати музику, а й відвідують разом з дитиною концерти або самі люблять грати чи співати, надзвичайно велика в музичному вихованні.
Допомогти правильно здійснювати музичне виховання дитини в сім’ї – важливе завдання музичного керівника, який повинен ознайомити батьків з музичною літературою для дітей, поради, які музичні твори відбирати для слухання дітям, в якій послідовності подавати їх, враховуючи вікові особливості дитини. З батьками, які не звертають на музику належної уваги, потрібно знайти такі форми роботи, які розвинули б у них любов до музики, бажання передати цю любов дітям. Тут можуть мати місце бесіди, круглі столи, різні розваги, свята. Важливо домогтися, щоб музика увійшла в кожну сім’ю і щоб батьки виявляли піклування про естетичне виховання дитини і всіляко залучали її до прекрасного світу музики.
Ще дуже корисно вдома мати для дитини такі музичні інструменти, як металофон, дитяче піаніно, музичні іграшки – дзвіночки, брязкальця, сопілочки, барабани…, які дають змогу дітям розвивати свої музичні здібності, художню творчість.
Через музику ми прищеплюємо дітям любов до свого народу, до краси рідної природи, виховуємо високі моральні якості і любов до всього прекрасного.
ДИТИНА МАЄ МУЗИЧНІ ЗДІБНОСТІ ЯКЩО:
- Впізнає мелодії
- Почувши музику, із задоволення підспівує або поспішає танцювати під неї
- При співі або грі вкладає у виконання почуття і емоції
- Розуміє і може описати словами характер і настрій музики
- Самостійно наспівує почуті мелодії
- Швидко і легко повторює ритм і мелодію
- Вигадує власні мелодії
- Навчився або вчиться грати на якому-небудь музичному інструменті
- Має музичні переваги щодо вибору діяльності.
- Почувши музику, із задоволення підспівує або поспішає танцювати під неї
- При співі або грі вкладає у виконання почуття і емоції
- Розуміє і може описати словами характер і настрій музики
- Самостійно наспівує почуті мелодії
- Швидко і легко повторює ритм і мелодію
- Вигадує власні мелодії
- Навчився або вчиться грати на якому-небудь музичному інструменті
- Має музичні переваги щодо вибору діяльності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий